Skip to content

Deklaracja dostępności

Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.fise.org.pl.

Data publikacji strony internetowej: 20 stycznia 1998 roku. Data ostatniej dużej aktualizacji: 10 września 2024 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest niezgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne elementy i treści:

  • dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, o które z nich Ci chodzi i jak powinniśmy je dostosować;
  • w części filmów nie ma napisów dla osób niesłyszących. Wszystkie nowe filmy dodawane na naszej stronie mają już takie napisy;
  • formularze kontaktowe i zgłoszeniowe nie posiadają etykiet tekstowych powiązanych z polami i może być problematyczny dla osób korzystających z czytnika ekranu. Możesz skontaktować się z nami pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas. Dane teleadresowe są w zakładce kontakt.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 10 września 2024 r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Krzysztof Alcer (krzysztof.alcer@.org.pl). Kontaktować można się też telefonicznie: +48 574 179 081. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Adres:

Al. Jerozolimskie 123A, budynek Atlas Tower

02-017 Warszawa

Nasze biuro jest na 25. piętrze.

Wejście do budynku

  • Do wejścia głównego dojdziesz bezpośrednio z chodnika przy Al. Jerozolimskich.
  • Wejście jest na poziomie gruntu.
  • Główne drzwi wejściowe są obrotowe. Drzwi są przezroczyste i nie są kontrastowo oznaczone.
  • Po obu stronach drzwi obrotowych są drzwi otwierane ręcznie. Otwierają się od środka na zewnątrz. Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły. Drzwi są przezroczyste i nie są kontrastowo oznaczone.

Przestrzeń za wejściem

  • Hol główny na parterze jest jasno oświetlony. Posadzka jest jasna. Nie ma elementów kontrastowych.
  • Pomieszczenia i korytarze są dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
  • Na wprost wejścia, w odległości kilku metrów, jest recepcja. Powiedz w recepcji, że idziesz do Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych na 25 piętro. Dostaniesz kartkę z kodem do bramek wejściowych.
  • Bramki są za recepcją, po lewej stronie. Przyłóż kartkę z kodem do czytnika i przejdź przez bramkę. Jedno wejście jest szersze. Przejdziesz przez nie na wózku. Poproś osobę z recepcji, żeby je otworzyła.
  • Za bramkami jest korytarz, który prowadzi do wind.
  • Drzwi wind otwierają się automatycznie.
  • Przyciski sterujące w windach mają opisy w alfabecie Braille’a.
  • Windy są bardzo szybkie. Możesz odczuwać różnicę ciśnienia atmosferycznego między parterem budynku a wysokimi piętrami.

Przestrzeń na 25. piętrze

  • Po wyjściu z windy idź do drzwi wejściowych do korytarza wewnętrznego.
  • Pomieszczenia i korytarze są dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
  • Drzwi są zamknięte, otwierają się na zewnątrz. Drzwi są przezroczyste i nie są kontrastowo oznaczone. Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły. Żeby je otworzyć, zadzwoń domofonem, który jest po prawej stronie drzwi.
  • Nasze biuro jest na końcu korytarza. Drzwi do biura są przezroczyste i nie są kontrastowo oznaczone. Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły. Żeby je otworzyć, zadzwoń domofonem, który jest po prawej stronie drzwi.

Toaleta

  • W korytarzu przy naszym biurze jest toaleta częściowo dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  • Drzwi toalety otwierają się na zewnątrz.
  • Pochwyty są po obu stronach muszli. Odpowiednia przestrzeń transferowa jest po prawej stronie muszli.

Pies asystujący

  • Do budynku i naszego biura można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Parking

  • Parking jest w garażu podziemnym. Są miejsca dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Daj nam wcześniej znać, że potrzebujesz takiego miejsca. Parking nie jest ogólnodostępny.

Dostępność informacyjno-komunikacyjna

  • W recepcji i biurze nie ma pętli indukcyjnej.
  • Jeśli potrzebujesz tłumaczenia na polski język migowy, poinformuj wcześniej osobę, z którą umawiałeś_aś się na spotkanie. Ustalimy, jaką mamy możliwość zapewnienia tłumaczenia.