Marketing w sieci dla przedsiębiorców społecznych i organizacji pozarządowych

Co możesz zyskać podczas szkolenia:

umiejętność analizy potencjału ogólnodostępnych narzędzi internetowych umiejętność budowy strony www umiejętność wykorzystywania ogólnodostępnych zasobów do budowania marki w sieci

Uczestnicy po przejściu 2-dniowego szkolenia otrzymują certyfikat ukończenia  szkolenia.

Cel główny szkolenia: 

  1. Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat ogólnodostępnych narzędzi marketingowych w mediach społecznościowych, które służą do znajdowania klientów i budowania marki – zajęcia teoretyczne i praktyczne ćwiczenia z osobą prowadzącą firmę w obszarze e-commerce.
  2. Przekazanie uczestnikom umiejętności samodzielnego zbudowania krok po kroku oraz prowadzenia strony internetowej bez pomocy wsparcia z zewnątrz – zajęcia praktyczne prowadzone przez doświadczonego programistę, który specjalizuje się w pracy z przedsiębiorcami i organizacjami pozarządowymi.
  3. Zwiększenie potencjału wykorzystania narzędzi dostępnych w mediach społecznościowych – zajęcia praktyczne oraz teoretyczne ze wskazaniem dobrych praktyk.
  4. Nauczenie uczestników myślenia całościowego o marketingu w sieci, wprowadzenie do tematyki e-commerce, przekazanie praktycznej wiedzy podczas ćwiczeń.
  5. Usamodzielnienie uczestników w zakresie tworzenia stron internetowych i marketingu w sieci, zachęcie w ten sposób do bardziej efektywnego wykorzystania dostępnych narzędzi, co niesie za sobą oszczędności potrzebne w owym czasie w sektorze pozarządowym, jak i ekonomii społecznej. Ćwiczenia praktyczne i wykłady.

Dla kogo: 

Szkolenie jest przeznaczone dla osób początkujących, niezajmujących się zawodowo tematyką marketingu, ale zmotywowanych do nauki i uzyskania samodzielności w zarządzaniu marką przedsiębiorstwa w internecie. Szkolenie jest skierowane do osób chcących nabyć umiejętności samodzielnego zbudowania i prowadzenia strony internetowej oraz wykorzystania narzędzi marketingowych do promowania swoich produktów i działalności statutowej w sposób efektywny i nowoczesny, odpowiadający na potrzeby rynku, trafiając do konkretnego klienta. Adresatami są przedsiębiorcy społeczni oraz przedstawiciele organizacji pozarządowych, którzy chcą profesjonalizować się w samodzielnym, odpowiedzialnym i efektywnym zarządzaniu marką w sieci przy użyciu ogólnodostępnych narzędzi.

W efekcie szkolenia uczestnicy potrafią:

  • samodzielnie utworzyć i prowadzić stronę www,
  • efektywnie korzystać z narzędzi Google Analytics i Google Search Console,
  • w oparciu o markę przedsiębiorstwa lub produktu zarządzać treściami w mediach społecznościowych
Metodologia szkolenia: 

Szkolenie prowadzone jest w sposób warsztatowy z naciskiem na praktyczną pracę “w sieci”.

Program szkolenia:

I. Planowanie treści na stronę internetową:

  1. Podstawowy układ strony www
  2. Wybór motywu graficznego
  3. Przygotowanie treści na stronę internetową:
  • Strona główna
  • O mnie / O firmie
  • Oferta usługi / produkty
  • Zrealizowane projekty / produkty / opinie klientów / galeria
  • Blog
  • Kontakt
  • Polityka prywatności / Pliki Cookie

4. Narzędzia: Google Analytics, Google Search Console

II. Stworzenie strony internetowej:

  1. Wybór serwera i domeny
  2. Instalacja CMS WordPress
  3. Instalacja Podstawowych wtyczek
  4. Instalacja Motywu graficznego
  5. Dostosowanie strony internetowej do wizerunku marki
  6. Wdrożenie struktury
  7. Wdrożenie treści na stronę internetową
  8. Dostosowanie strony do potrzeb SEO
  9. Publikacja

III. Wprowadzenie do dalszych działań marketingowych:

  1. Zarządzanie treścią na stronie internetowej
  2. Prowadzenie bloga
  3. Prowadzenie profilu na Facebooku
  4. Prowadzenie profilu na Instagramie
  5. Prowadzenie profilu na YouTube
  6. Analiza ruchu na stronie (Google Analytics)

Materiały szkoleniowe:

Skrypt szkoleniowy oraz materiały dodatkowe rozdawane w czasie szkolenia (w cenie szkolenia).

:

Czas trwania szkolenia:

16 godziny dydaktyczne (2 dni)

13-14.05.2021 r. 

W sprawie dalszych terminów zapraszamy do kontaktu:

szkolenia@fise.org.pl


Osoby zainteresowane innym terminem szkolenia  prosimy o kontakt mailowy: szkolenia@fise.org.pl

UWAGA: Obowiązuje kolejność zgłoszeń. W przypadku zebrania odpowiedniej ilości uczestników przed upływem terminu nadsyłania zgłoszeń FISE zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia rekrutacji.Zgłoszenia można składać najpóźniej na 10 dni przed wybranym terminem szkolenia.
Osoby zainteresowane uczestnictwem proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go mailem na adres: szkolenia@fise.org.pl

FISE zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia w przypadku nie zebrania minimalnej liczby uczestników.

Koszt szkolenia (w formule otwartej):
2800 brutto* (cena może ulec zmianie, prosimy o kontakt przed szkoleniem)
W cenie: szkolenie, materiały szkoleniowe, zaświadczenie oraz przerwy kawowe.

Płatność przelewem na podstawie faktury.

 

Formularz zgłoszeniowy

 

Regulamin szkoleń
Szkoły Przedsiębiorczości FISE

  • Szkolenia dedykowane dla jednostek samorządu terytorialnego
  • Rynek pracy
  • ROZWÓJ OSOBISTY
  • Dla Doradców Zawodowych
  • Szkolenia dedykowane dla biznesu