Trudny klient nie taki trudny
Szkolenie skierowane do osób pracujących z ludźmi.
|
Cel główny:
Poprawa jakości obsługi klienta poprzez zdobycie wiedzy i umiejętności przydatnych w sytuacjach kontaktu z trudnym klientem.
Co możesz zyskać?
- wizerunek profesjonalisty potrafiącego poradzić sobie w sytuacji napięcia
- poznanie sposobów pomagających poradzić sobie nie tylko w życiu zawodowym ale i prywatnym
- obniżenie poziomu stresu
- wypracowanie własnych sposobów poradzenia sobie w trudnych sytuacjach.
W efekcie szkolenia uczestnicy:
- potrafią zdiagnozować co jest dla nich największą trudnością w kontakcie z klientem
- wiedzą jakie mają możliwości i sposoby zareagowania w trudnej sytuacji
- potrafią dopasować sposób zareagowania do sytuacji i do swojej osobowości
- lepiej dają sobie radę z trudnymi emocjami
są postrzegani jako profesjonaliści, co przekłada się na budowanie dobrego wizerunku firmy.
Szkolenie poprowadzi:
Grażyna Kobiałka – Socjolożka (Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem, specjalizacja: zarządzanie zasobami ludzkimi), trenerka (Szkoła Trenerów Biznesu organizowana przez Grupę TROP), mediatorka (szkolenia specjalistyczne i staż w Centrum Mediacji Partners Polska).
Ukończyła także liczne warsztaty i szkolenia o charakterze psychologicznym i społecznym. Prowadzi szkolenia i warsztaty grupowe z obszaru doradztwa zawodowego i rozwoju osobistego, jak również spotkania i doradztwo indywidualne (coaching). Licencjonowana trenerka szkolenia Spadochron. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie pracy w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach związanych z obsługą klienta i zarządzaniem zasobami ludzkimi (Philips Polska Sp. z o.o., Haier Poland Sp. z o.o.). Współpracowała ze Stowarzyszeniem OPTA na stanowisku koordynatorki szkoleń. Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu planowania kariery, łączenia celów osobistych z zawodowymi oraz rozwoju osobistego (oparte na pracy na zasobach), a także z obszaru komunikacji, rozwiązywania konfliktów, asertywności, radzenia sobie ze stresem, rozwijania kompetencji liderskich.
Ma doświadczenie w pracy z grupami odbiorców różnym wieku: z młodzieżą gimnazjalną, osobami dorosłymi i seniorami. Lubi ludzi, Muminki i czytać książki bujając się na hamaku.
![]() | Materiały szkoleniowe: w cenie szkolenia |
![]() | Czas trwania szkolenia: zarezerwuj czas od 9 do 16 |
![]() | W sprawie terminu zapraszamy do kontaktu: szkolenia@fise.org.pl |
Osoby zainteresowane innym terminem szkolenia prosimy o kontakt mailowy: szkolenia@fise.org.plÂ
![]() | Koszt szkolenia (w formule otwartej): |
- Szkolenie dla jednostek samorządu terytorialnego
- rynek pracy
- Szkolenie trenerów programu "Spadochron"
- Metoda Hiszpańska – Rozwijanie indywidualnych cech ułatwiających zdobycie zatrudnienia
- Szkolenie umiejętności i technik trenerskich TOT
- Gotowość do zmian
- ROZWÓJ OSOBISTY
- Warsztaty naprawcze
- Facylitacja
- Autoprezentacja
- Wystąpienia publiczne
- Zarządzanie sobą w czasie
- Dla Doradców zawodowych
- Szkolenia dedykowane dla Biznesu
- Trudny klient nie taki trudny
- Warsztaty naprawcze
- Facylitacja
- Wystąpienia publiczne
- Autoprezentacja