Trudny klient nie taki trudny

Szkolenie skierowane do osób pracujących z ludźmi. 

  • dla osób, które przeżywają trudności w kontakcie z klientem i chcą w sposób skuteczny i profesjonalny radzić sobie w sytuacjach podwyższonego napięcia
  • dla osób, które chcą pracować nad sobą i podnosić swoje kompetencje interpersonalne

Cel główny:

Poprawa jakości obsługi klienta poprzez zdobycie wiedzy i umiejętności przydatnych w sytuacjach kontaktu z trudnym klientem.

Co możesz zyskać?

  • wizerunek profesjonalisty potrafiącego poradzić sobie w sytuacji napięcia
  • poznanie sposobów pomagających poradzić sobie nie tylko w życiu zawodowym ale i prywatnym
  • obniżenie poziomu stresu
  • wypracowanie własnych sposobów poradzenia sobie w trudnych sytuacjach.

W efekcie szkolenia uczestnicy:

  • potrafią zdiagnozować co jest dla nich największą trudnością w kontakcie z klientem
  • wiedzą jakie mają możliwości i sposoby zareagowania w trudnej sytuacji
  • potrafią dopasować sposób zareagowania do sytuacji i do swojej osobowości
  • lepiej dają sobie radę z trudnymi emocjami
    są postrzegani jako profesjonaliści, co przekłada się na budowanie dobrego wizerunku firmy.

Szkolenie poprowadzi:

Grażyna Kobiałka – Socjolożka (Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem, specjalizacja: zarządzanie zasobami ludzkimi), trenerka (Szkoła Trenerów Biznesu organizowana przez Grupę TROP), mediatorka (szkolenia specjalistyczne i staż w Centrum Mediacji Partners Polska).

Ukończyła także liczne warsztaty i szkolenia o charakterze psychologicznym i społecznym. Prowadzi szkolenia i warsztaty grupowe z obszaru doradztwa zawodowego i rozwoju osobistego, jak również spotkania i doradztwo indywidualne (coaching). Licencjonowana trenerka szkolenia Spadochron. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie pracy w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach związanych z obsługą klienta i zarządzaniem zasobami ludzkimi (Philips Polska Sp. z o.o., Haier Poland Sp. z o.o.). Współpracowała ze Stowarzyszeniem OPTA na stanowisku koordynatorki szkoleń. Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu planowania kariery, łączenia celów osobistych z zawodowymi oraz rozwoju osobistego (oparte na pracy na zasobach), a także z obszaru komunikacji, rozwiązywania konfliktów, asertywności, radzenia sobie ze stresem, rozwijania kompetencji liderskich.

Ma doświadczenie w pracy z grupami odbiorców różnym wieku: z młodzieżą gimnazjalną, osobami dorosłymi i seniorami. Lubi ludzi, Muminki i czytać książki bujając się na hamaku.

Materiały szkoleniowe:

w cenie szkolenia

Czas trwania szkolenia:

zarezerwuj czas  od 9 do 16 

W sprawie terminu zapraszamy do kontaktu: szkolenia@fise.org.pl


Osoby zainteresowane innym terminem szkolenia  prosimy o kontakt mailowy: szkolenia@fise.org.pl 

Koszt szkolenia (w formule otwartej):
389 zł 
W cenie: materiały szkoleniowe, sala, zaświadczenie, lunch oraz przerwy kawowe.  

  • Szkolenie dla jednostek samorządu terytorialnego
  • ROZWÓJ OSOBISTY
  • Warsztaty naprawcze
  • Facylitacja
  • Autoprezentacja
  • Wystąpienia publiczne
  • Zarządzanie sobą w czasie